امروزبعد از ظهر یک کاری از طرف محل کاربم دادند که برم تا کمشچه ... سر فلکه انقلاب دولت آباد که رسیدم ترسیدم ..دیدم شلوغه وترافیک گره بهم گره خورده ...آیالم چی شده ؟ جلوتر رفتم دیدم که یکی از هیئت هابمناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی نموده و خیابون را بند آورده ..توجه کردم یکی دوتا از راکبین خودروها از این وضعیت راضی نیستند ..بهر حال از اون محل گذر کردم وبه کمشچه رفتم و در حال برگشت دیدم که در حبیب آباد روبروی شهرک ادیب هم ایستگاه صلواتی گذاشتند و کل خیابان را بند آوردند .. من یکم عجله داشتم ولی راه باز نمی شد ... پس از چند دقیقه از این محل هم گذر کردم ولی بسیار ناراحت و عصبانی .. آخه برادرها چرا با اینکارتون باعث آزار مردم میشید ... برگزاری ایستگاه صلواتی یک کار خوب و پسندیده است ولی نه به بهای مزاحمت برای مردم ..نه به بهای کثیف کردن معابر و خیابانها و ایجاد سر وصدا .. اگه تصمیم چنین کاری را دارید باید قبل از آن برنامه ریزی های لازم رو برای عدم مزاحمت فیزیکی و صوتی و جمع آوری زباله ها بکنید وگر نه بهتر که اینکار را انجام ندید ... این را گفتم که در نیمه شعبان رعایت کنید...


برخوار