شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

پارک معلم دولت آباد


شاید از هرکدام از مردم شهرستان یک شب هم شده برای استراحت وتفریح گذرشان به پارک معلم دولت آباد یا پارک نرمی افتاده والحمدلله جای خوبی را برادران در شهرداری تدارک دیده اند. ولی اگر با یک دید بازتر در این پارک تردد کنید مشاهده می کنید این پارک به محلی برای دودی کردن جوانها ؛خوردن عرق ومشروبات الکلی ؛بچه بازی ؛دختر بازی و... شده است . برادران نیروی انتظامی هم حاضر نیستند برای امنیت اجتماعی این محل که اینقدر شلوغ میشه هر شب دونفر از افرادشون را برای گشت در پارک استفاده کنند . واقعا مردم عزیز به پارک بروید وخوش بگذرانید ولی مواظب جوانهاتون باشید . واقعا لایه های غیر اخلاقی در زیر پوسته این پارک است .

۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۹ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

تعزیه یا ارکستر سمفونیک؟!

یادش بخیر آنروزهای تعزیه .چند نفر با اخلاص جمع میشدند و برای آقا امام حسین (ع) مراسم تعزیت خوانی برگزار میکردند . چه با اخلاص ... چه با تاثیر... اگه اسبی می آوردند برای خودنمایی نبود . یه طبل ودوقل و یک شیپور ساده با فلوت هم با نت ساده وبدون غنی میزدند .  طوری که همه مردم در نهایت برای عزاداری می آمدند نه برای اسب وموزیک . شنیدم یه روز میخواستند در تعزیه قرنی بیارند مرحوم حاج آقا نجفی به شدت مخالفت کردند . اما حالا چه شده ؟ تعزیه شده ارکستر سمفونیک .همه بعد تعزیه میگویند عجب موزیکی زد فلانی ! عجب اسبی بود ! عجب چه چه ای زد فلانی !همه عجب ها گفته میشود ولی از اصل مراسم وهدف آن هیچ چیزی گفته نمیشه ! جای رحیم باقر و حاج اسماعیل چرخی را عباس صالحی مطرب گرفته .واقعا ما به کجا داریم میرویم ؟ چرا مسئولین فرهنگی کاری نمیکنند ؟ آیا کسانی که به عنوان رئیس تعزیه هستند دقدقه دین دارند یا دقدقه خودنمایی وریاست طلبی  ؟ اگه به فکر بودند ودرد داشتند نمیگذاشتند آدم هایی بیایند با مارش های لحو ولعب در مراسم عزاداری امام حسین بنوازنند .شاید با این کار چند نفر بیشتر به تعزیه بیاند ولی چه فایده ؟ خیلی ها از دست میروند وروحیه حسین دوستی آنها نعوذ بالله به موزیک دوستی تبدیل میشود . یک نکته جا نماند وآن پوستر هایی است که قبل از تعزیه چاپ میشود و عکس موزیک زن و نام او در آن درج میشود که این خود گواه بر انحراف مسیر تعزیه دارد  .در کل من حقیر مخالف تعزیه نیستم ودر این حد هم نیستم ولی مجریان این امر در حد مقامی باید مسیر تعزیه به راه خدا واهلبیت برگردانند تا بتوانند از این مراسم در راستای بالا بردن معنویت در جامعه استفاده کرد.

  •       

     

  • ۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    محمد داوری دولت آبادی

    امام جمعه محترم دولت آباد

    صد شکر که این آمد وصد حیف که آن رفت...
    همانگونه شنیدید در نماز جمعه هفته قبل جناب حجه السلام والمسلمین حاج آقا اژدری از سمت امامت جمعه دولت آباد رسماً استعفا دادند .در مورد علت این استعفا باید از بزرگان سوال بفرمایید .بعضی میگویند حمایت ایشان از دکتراحمدی نزاد وبعضی عدم حضور وی در شهر را علت این امر میدانند .اما این نکته را ما باید بدانیم که تا به حال چهار امام جمعه دولت آباد ازروی فشار یا برکنار شده یا استعفا داده اند. لکن بجای ایشان این هفته حضرت حجه الاسلام مسعود سرافراز اولین خطبه خود را به عنوان امام جمعه دولت آباد خواهند خواند .ایشان تا هفته قبل امام جمعه پیر بکران بودند ودر نماز جمعه قبلی از مردم خداحافظی کردند.درضمن مراسم استقبال از ایشان روز جمعه ساعت 30/11 از درب منزل شیخ احمد ناصری تا مسجد جامع برگزار میگردد.  انشاالله موفق باشند .

     

    ه

    ۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۵ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    محمد داوری دولت آبادی