شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

هم تابلوی خیابانه هم تابلوی اعلانات !!!

حبیب آباد برخوار

۲۷ آذر ۹۵ ، ۰۶:۳۵ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

آهای مسئولین عزیز ...اسب واسب سواری برخوار رو دریابید

من به شخصه از اسب و اسب سواری هیچ سر رشته ای ندارم ولی در این چند سال علاقه شدید و رو به افزایش جوانان و بزرگسالان را به بحث پرورش اسب و سوارکاری در شهرستان برخوار می بینم . مسئولین شهرستان باید از این پتانسیل استفاده کرده و باتقویت اینکار نتایج زیر را در سالهای آینده مشاهده کنند .

1- پرورش و اصلاح نژاد اسب به نام اسب برخوار می تواند در شهرت شهرستان کمک فر اوانی نماید.

2 - با توجه به بند 1 ، این شهرت می تواند باعث اشتغالزایی قابل توجهیدر امرپرورش و سوارکاری و ساخت پیست ورزشی در شهرستان گردد.

3- با ترغیب و تشویق جوانان و تقویت هیئت سوارکاری می توان سوارکاران خبره و زبده ای برای شرکت در مسابقات استانی ؛ ملی و حتی بین المللی پرورش داد .

4- با تشکیل ورزشگاههاو باشگاههای مخصوص سوارکاری و جذب جوانان در این باشگاهها علاوه بر تفریح و ورزش انان ، به نحو مقتضی میشود از ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان کاست .

5- یکی ازورزشهای مورد علاقه معتادین است و با هدایت معتادین به این ورزش راحت تر میشه اون ها را ازاعتیاد نجات داد .

6 - و خیلی چیزای دیگه

برخوار

برخوار

برخوار

برخوار



۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

اصلاح طلبا ن برخواری در فکر تصاحب شوراهای شهر و روستا

تعدادی از بزرگان اصلاح طلب شهرستان برخوار جهت همگام بودن با دیگر شهرستانهای کشور برای تصاحب کرسی های شوراهای شهر ها وروستاهای برخوار در چند روز اخیر جلسه ای گذاشته و مقرر کرده اند تا جلسه بعدی تعدادی افراد با تفکرات خودشان را برای هر شهر شناسایی نموده تا پس از بررسی  ؛ برای نامزد شدن  با آنان صحبت کنند. گویا این جناح غرب گرا غیر از مسئله ریاست جمهوری قصد ورود فعال و زیرکانه به مسئله شوراها نموده تا ازاین طریق در آینده نزدیک بر انتخاب شهرداران و دهیاران همفکر خودشون تاثیر گزار باشند . در این بین باید دلسوزان انقلاب با عبرت از انتخاب های قبلی به میدان آمده و با صحبت با افراد صالح و فعال و آشنا به مسائل شهری آنان را به این میدان ترغیب و راه را بر این افراد و افراد غیر متعهد که همواره دنبال منافع خویش بوده اند سد کنند . باتوجه به اینکه شورا یک نفر نیست و حداقل از 5 نفر است باید ازمعرفی و پشتیبانی تکی از افراد جلوگیری و بصورت گروهی به مردم معرفی گردندتا شورای آینده با کمترین تنش در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارد. 

برخوار

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۴ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

تقاطع داغون خیابانهای آزادگان و شهدای دولت آباد

اگر از خیابان آزادگان در حال تردد باشید وبه تقاطع خیابان شهدا برسید وضعیت نامناسب و غیراصولی این محل را می بینید . پل های طرح قدیم در یک تقاطع خیابانی ضمن اینکه منظره زیبایی نداره باعث ایجاد اشکال در عبورو مرور میشه .البته شاید بعضی ها بگند چه بهتر دیگه تصادف نمیشه که این حرف درست نیست .باید پل ها درست بشه ولی مثل تقاطع های خیابان سلمان و اباذر با خیابان مطهری که در زمان شهردار خندان مناسب سازی شد این تقاطع هم همونطوری ساخته و پرداخته بشه .(ضمن عرض معذرت بخاطر عکس ها . بعدا عوضشون می کنم )

 دولت آباد برخوار

دولت آباد برخوار

۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۸ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

تغییر نام وبلاگ ..از این پس : شب نامه برخوار

این وبلاگ حدود 4 سال میشه که در حال فعالیته که از ابتدا با نام چشم برخوار کار خود را شروع نمود ولی بدلیل کار زشت سایت خبر ما در تصاحب این نام که گویا مسئولین به وی این دستور را داده بودند به صورت موقت نام خود را به مردم برخوار تغییر داد و اکنون پس ازحدود شش تصمیم گرفتیم نام این وبلاگ را به شب نامه برخوار تغییر بدیم . امیدواریم دوستان عزیزبا ارسال نقطه نظرات خود از شهرستان ، در پویایی هر چه بیشتراین وبلاگ ما را یاری نمایند. البته آدرس اینترنتی همان mardomborkhar.blog.ir باقی خواهد ماند.

وبلاگ مردم برخوار

۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۰ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی