شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

حصار کشی اطراف باغات..مجوز داره یا پارتی!

اگر یک گشتی در کوچه باغ های برخوار بزنید شاهد تخلفاتی در زمینه حصار کشی اطراف باغات خواهید بود .در برخی می بینیم که جهاد هشدار داده ولی علی رغم این هشدار هیچ اقدامی از سوی باغدار انجام نشده . یعنی اینکه جهاد کشک ... اغلب این تخلفات در روزهای تعطیل و جمعه ها رخ می دهد که برادران جهادی در منزل تشریف دارند  . شنیدم در بعضی جاهای همین برخوار خودمان زمین خالی که حتی یک بوته در ان نیست  را حصار کشی می کنند که ارزش آن بالا بره و اینکار با چراغ سبز بعضی آقایون!! انجام شده است ..جهاد کشاورزی و امور اراضی و منابع طبیعی چکار می کنند نمی دونم ...

جهاد کشاورزی برخوار

جهاد کشاورزی برخوار

 

۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

این شهید عزیز را معرفی کنید ..

چند وقته که می بینیم یکی از خیابان های منطقه صنعتی دولت آباد به نام شهید نعمت الله رضوی نامگذاری شده ..هرچه در اینترنت جستجو کردم مطلبی یا مشخصاتی از این شهید نیافتم . از شهرداری دولت آباد درخواست دارم که اولا این شهید را به مردم برخوار معرف یکنند ثانیا بگویند علت نامگذاری این خیابان به نام این شهید بزرگوار  که برای مردم شهر ما نا آشنا است ،چه بوده است ؟

خدای نکرده کسی احساس نکند به این شهید والامقام با این سوالات کوچکترین بی احترامی کرده ام.

۱۹ مهر ۹۹ ، ۲۱:۳۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

نمای زشت حواشی جاده دولت آباد به حبیب آباد

حواشی جاده دولت آباد به حبیب آباد در حول و حوش ورودی شاپور آباد خیلی افتضاحه ... خب پس ما اداره راه برای چی میخواهیم ؟ نمای اطراف جاده ها باید شکیل و تمیز باشه برادر ..برید با صحبت یا با قانون به اینجاها یک سر وسامونی بدید دیگه ..

 

۰۸ مهر ۹۹ ، ۲۳:۵۸ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی