شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

شورای بدبخت دولت آباد

چند روز پیش یکی از اعضای شورای شهر دولت آباد را دیدم که تو خیابان تک و تنها   ، هدفون تو گوش ، داره قدم میزنه ..نمی دونم چی شد که خیلی دلم براش سوختcrying .گفتم بندگان خدا را ببین . با چه ذوق وشوقی اومدند تو صحنه و اینطور با آبروریزی تعلیق شدند .خوبه که دزدی و اختلاس نکردند وگرنه واویلا می شد .یه ندونم کاریه اداری بوده .قصدی نداشتند که..همه مردم اینها را می شناسند .هر پنج نفر آبرودار و نون حلال خور هستند.  از مسئولان محترم تقاضا مندیم که این مشکل را رفع کنند تا ان شاءالله در این چند ماه آینده ازوجود این عزیزان استفاده گردد . البته شهردار داره یک نفسی می کشه ها  .هخخ wink..برای شوخی گفتم .شهردارمونم خدارا شکر آدم مومن ومتعهدیه.. 

دولت آباد برخوار

۲۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

بعد از ۸ سال -ادامه راه حاج محمد زارعان

سال ۹۱ بود که حج محمد زارعان شهردار دولت آباد قصد  داشت که با کم کردن عرض وسط بلوار و جوی های کناری بلوار آیت الله طالقانی بر عرض سطح خیابان بیفزاید که اقدامی بخردانه و بجایی بود و اینکار را از تقاطع سربند تا اباذر شروع کرد .(من این مطلب را در همین وبلاگ البته در بلاگفا زدم .) لکن بعد از کم عرض کردن بلوار با اعتراض چند نفر اینکار متوقف شد . چند روز پیش دیدم که شهرداری دوباره اینکار را از سر گرفته و جوی های کناری را در حد نیم متر کم عرض تر کرده است . این کار بسیار کار عاقلانه ایست .از شهرداری و تمام دست اندرکاران اینکار تشکر می کنم .البته دو نکته هم بگویم که اولا به فکر تخلیه آب باران خیابان اصلی و کوچه های منتهی به آن  هم باشید . ثانیا دیدم پل ها را رد کرده اید .الان بهترین وقت خلاص شدن از شر پل های اضافی است .

دولت آباد برخوار

خیابا طالقانی ولت آباد

۲۲ آذر ۹۹ ، ۰۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

فرق دشت برخوار با شهرستان برخوار !

این چند وقت اخباری در مورد فرونشست در دشت برخوار منتشر شد . جدای از موضوع نشست زمین من یک موضوع دیگه را خدمتتون عرض کنم . ما چیزی به نام دشت برخوار نداریم .نام صحیح  دشت اصفهان - برخوار می باشدکه در تقسیمات دشت های ایران آمده است . حالا این دشت اصفهان برخوار کجاست ؟ دشت برخوار - اصفهان در قسمت هایی از شهرستان اصفهان ،برخوار ، شاهین شهر ومیمه ، نجف آباد ، اردستان ، تیران و خمینی شهر و تا مرز شهرستان نطنز و شهرستان تیران گسترش یافته است . در زیر نقشه اون را براتون گذاشتم . ان شا، الله که ذهنیتتون نسبت به دشت اصفهان - برخوار اصلاح شده باشد.

 

نقشه برخوار

 

                    نقشه برخوار

اگه نرم افزار google earth را دارید فایل زیر را دانلود و اجرا کنید(فایل kmlدشت اصفهان -برخوار)

kml دشت برخوار
عنوان: شیپ فایل دشت برخوار اصفهان
توضیحات: اجرا با نرم افزار گوگل ارث
 

۰۸ آذر ۹۹ ، ۲۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی