شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

میدان تجمع نداریم ولی میتونیم داشته باشیم

چند سوال من دارم . شمام روش فکر کنید 

  • اگر روزی یکی از مسئولین تراز اول کشوری مثل ریاست جمهوری بخواهد در دولت آباد که مرکز شهرستان است ،سخنرانی کند ، کجا باید مردم را جمع کنیم ؟
  • برای راهپیمایی ایام الله مثل ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان ، مردم کجا تجمع کنند ؟ 
  • اگر بخواهیم نمایشگاهی در مرکز شهر نه در جاهایی مثل پارک معلم برپا کنیم ، کجا باید اینکار انجام شود ؟ 
  • آیا جایی برای اقامه نماز ظهر عاشورا داریم که وسط شهر باشد ؟
  • اگر بخواهیم دعای عرفه را در محیط مرکزی شهر بخوانیم چکار کنیم ؟
  • اگر بخواهیم درصبح یک روز برای خانواده های شهر برنامه ورزش همگانی همراه با پوشش خبری صداو سیما برگزار کنیم ، کجا بریم ؟
  • اگر بخواهیم هر چند وقت یکبار برای تبلیغ و تعظیم نماز جمعه آنرا در محیط باز اقامه کنیم کجا اینکار را انجام بدهیم ؟
  •  و....           

       در جواب سوالات بالا ما مردم شهر همه باید بگوییم جایی را نداریم یا اگر هم داریم در حواشی شهر است . پس باید چکار کرد؟ آیا باید میدانی جدید در شهر با خرید خانه ها و تغییر معابر ایجاد کرد یا جایی با این ظرفیت ها  در شهر داریم که بتواند پاسخگوی سوالات بالا باشد  ؟ 

بله جایی داریم که خیلی عالیه . روش فکر کنید . من چند روز دیگه در ادامه این مطلب براتون میگم کجاست .

خب امروز ۵ اذره ..خوبه بگم کجا برای اینکار مناسبه ..به نقشه پایین نگاه کنید 

دولت آباد برخوار

بله .. بهترین جای شهر محل پارک سید محمد است . اگر درپارک یه گشتی بزنید می بینید بعداز 30-40 سال که از ساخت این پاک می گذره نه درخت درست و حسابی داره و نه چمن . درنقشه اگر نگاه کنید فقط 5550مترمربع مساحت قسمت سبز رنگه که باجمع فضای کوچه ها و فضای باز اطراف مقبره سید محمد حدود ۹۰۰۰ متر مربع میشه .یعنی حداقل در این محل میتوان تقریباً ۱۰۰۰۰ نفر را جمع کرد .البته فضای تعزیه را هم داریم که 1340متره .. به هر حال این نظر خوبیه و باید اعضای شورا وشهرداری حداقل روی اون فکر کنند . میدان امام علی علیه السلام  اصفهان را در نظر بگیرید .یک الگوی کوچک اون را میشه اینجا اجرا کرد ... 

 

 

۲۳ آبان ۹۸ ، ۲۳:۱۴ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

محسن آباد شهر یا روستا ؟

شنیدم بعضی ها دنبال الحاق محسن آباد به شهر دولت آباد هستند . به نظر من این یک اشتباه بزرگه .خودتون را بدبخت نکنید . البته از نظر تقسیمات کشوری هم شاید اینکار امکان پذیر نباشه .چون تنها روستای بخش مرکزیه برخواره...

آدرمناباد

۰۸ آبان ۹۸ ، ۲۲:۲۱ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

اگر در برخوارشغل ندارید چای قلیونی بزنید

در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  

قهوه خانه برخوار

۰۳ آبان ۹۸ ، ۱۳:۴۷ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی