شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بهداری شماره ۱ سابق دولت آباد..یادش بخیر

چند روزپیش رفتم محل بهداری شماره ۱ سابق دولت آباد(مرکز سلامت جامعه دولت آباد)... یاد دوران کودکی ام افتادم که برای واکسیناسیون به این محل میومدیم و با چشم پر از اشک برمی گشتیم ..عجب روزهایی بود ..ولی یادم هست اون روز ها این بهداری مثل یک پارک بود ..یعنی پر از درخت و بوته های بابا رکن الدین و خلاصه با اینکه ساختمان کلنگی داشت ولی جای با صفایی بود ولی الان بهداری شده یک ساختمان بین یک زمین و اثری از اون اشجار و درختان نیست ... خوبه مسئولین امر بجای نگاه اقتصادی به زمین این محل  نگاهی زیست محیطی داشته باشند ..

برخوار


برخوار


برخوار

برخواربرخوار

۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۶ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

درود بر شهردار محبوب و شجاع...مهندس علیرضا اطهری فر

نمی دونم در جریان مسایل این روز های شهرداری دولت آبادهستید یانه ؟ البته بهتره بجای کلمه مسایل بگویم مسخره بازی ...سه نفر از اعضای شورا پایشان را توی یک کفش کردند که الا و بللا باید شهردار بره..خلاصه شهر و شهرداری روی هواست ..این موضوع از زمانی شروع شده که یکی از اعضای شهر یک دیوار دور زمین کشاورزی به صورت غیر قانونی کشیده و شهردار با قاطعیت این دیوار را خراب کرده ...متاسفانه باید بگوییم این شورای شهر  به درد لای جرز میخوره ولی در عوض شهرداری داریم که از همه این اعضای شورا با ارزش تره و جلوی تمامی گنده کاری های آن ها را گرفته... بله جناب آقای مهندس اطهری فر ... فردی پاکدست و فعال و قاطع .. حاضرم دستش را ببوسم که جلوی این چنین افراد که قصد دارند شهر را با باج دادن و غیر قانونی و غیر تخصصی کار کردن بچرخونند ایستاده است .. البته خبری شنیدم که این شهردار عزیز کمی از برخورد این افراد بریده و قصد استعفا دارد ..خبر بدی بود .. من از طرف مردم دولت آباد از ایشان درخواست دارم همانند قبل با نشاط کامل و قاطعیت و پر انرژی بکار خود ادامه بدهد که این شهرداری به فردی مثل شما احتیاج دارد و خلا وجود فردی مثل شما در شهرداری با عث دور گرفتن دوباره دزدان و باج گیران و کارچاق کن ها شده که این خسارت فراوانی است.  در پایان بگویم آقای مهندس اطهری فر ما حمایت کامل خود را از جنابعالی  و برائت  خودمون را از اون دو سه نفر عضو شورا اعلام می داریم.


مهندس اطهری فر

۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۳ ۸ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

کشته شدن شش نفر در جاده کمشچه اردستان بدون هیچ سروصدای رسانه ای

دیشب دو خودرو پژو 405 در جاده کمشچه اردستان شاخ به شاخ شده و تعداد شش نفر کشته شدند ...من در تعجب هستم چرا چنین خبر مهمی در رسانه ها انعکاس پیدا نکرد .. رسانه های خبری شهرستان فقط در پی پاچه خواری مسئولان نباشند و بجای آن شبکه خبری خودشون رو گسترش بدند.

کمشچه


۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۸ ۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

ترقه، باز یک جوان دولت آبادی را داغون کرد ...

امروز مردم اطراف خیابان آیت الله محقق صدای مهیبی را شنیدند ...صدای مذکور صدای انفجار ترقه در زیز پای جوانی بنام یوسف کریمی بود ..بنده خدا خیلی از ناحیه ران پا و شکم دچار مصدومیت شده بود ...امید داریم که خداوند اون رو صحیح وسالم به خانواده اش برگردونه

با عرض تسلیت خبر رسید که جوان مذکور فوت کرد

دولت آباد برخوار


۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۳ ۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

نقشه جی پی اس حبیب آباد برخوار

نقشه حبیب آباد برخوار

 حجم 1.56 مگا بایت

۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۱ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی