شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

همایش اسب سواری یا همایش مطرب بازی

از مسئولین بی خیال فرهنگی برخوار درخواست داریم نظارتی روی این همایش های اسب سواری بکنند .بنا نیست به بهانه اسب سواری هر غلطی بکنند و هر آهنگی بزنند .

 خورزوق

۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۱ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

اسباب بازی های کثیف و خراب در پارک ها

آهای شهردارها و دهیار های محترم :  در مورد اسباب بازی در پارک ها بگم که اولا بعضیاشون خراب شده  ونیاز به تعمیر داره و استفادشون برای بچه ها خطرناکه ثانیا اغلبشون کثیف و چرک مردس . خوبه هرچند وقت یکبار دستور نظافت این لوازم را بدبد . ثالثا بچه ها علاقه زیادی به تاب دارند . تو بعضی پارک ها نیست ..دستور بدید نصب کنند .

برخوار


برخوار

برخوار


۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۵۳ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

شورای صوری تبلیغات اسلامی برخوار

واقعا این چه شوراییه در شهرستان که فقط یک تابلو زده اند درب یک خانه خرابه  و هیچ حمایتی از اون نمیشه .چهار ماهه برق ساختمان قطعه . یکی از این اعضای محترم این شورافکر نیست!!! . حالا میخواهید برای برنامه های تبلیغی شهرستان کار بکنند ؟ تازه در عکس هم ببینید . ساختمان این شورا با ستاد اقامه نماز هم یکی است . یعنی این ستاد هم بی صاحبه . آقایون مسئول : تاکی میخواهید صوری کار کنید و فقط با چهار تا صورتجلسه دهان بالایی ها راببندید؟ امسال چهلمین سال پیروزی انقلابه . شورای هماهنگی و ستاد دهه فجر  امسال خیلی باید کار کنه ... از مسئولان دلسوز و مردم عزیزو بزرگان شهرستان درخواست دارم در این خصوص مطالبه گری نمایند .

برخوار

۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۴۶ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی