شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

به خاک سپاری رفتگان در امامزاده نرمی را ممنوع کنید

یکی از دوستانم از یکی از شهرهای اطراف چند روز پیش برای زیارت به امامزاده نرمی اومده بود .بعدش که برای دیدنش به امامزاده رفتم از یک موضوعی گلایه می کرد ..اینکه چرا اطراف امامزاده به این مهمی داره تبدیل به قبرستان میشه ؟؟؟مگه یک  قبر را چند میدهند و آیا با این پول ها مشکلی از مشکل مالی مدیریت این مکان مقدس حل میشه ؟؟.. کمی تامل کردم .واقعاً راست میگه .. باید مسئولین کلاٌ به خاک سپاری رفتگان را دراین محل ممنوع کرده و یک محل دیگررا برای این کار در نظر بگیرند ..چه بسا زائرینی که از شهرهای اطراف برای زیارت به این محل می آیند و از استراحت در کنار قبور امتناع می کنند ..

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۶ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

نمایشگاه مسخره در پارک معلم

دیشب بعد از چند روز بیماری از خانه امومدم بیرون ..دیدم تابلو زدند نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پارک معلم .. خوشحال شدم و با اشتیاق به پارک معلم رفتم .. وقتی به محل نمایشگاه رسیدم و غرفه ها را دیدم واقعا از این نمایشگاه لذت بردم!!! نمی دونستم که لباس فروشی اقتصاد مقاومتیه .. فلافل و ترشی فروشی هم اقتصاد مقاومتیه!! ... واقعا دیگه مسئولین مسخرشو در آوردند ...خجالت بکشید و این نمایشگاه مسخره را جمع کنید .. 

اقتصاد مقاومتی برخوار

۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۵ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

جغرافیای فامیل های برخوار . نقشه 3 . کمشچه

نقشه کمشچه

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۳ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

تجمع اعتراض آمیز چندی ازنانوایان برخوار

یکی از بچه ها امروز برای کارهای اداری به اتاق اصناف برخوار رفته .. مشاهده کرده که جمعی از نانوایان درب اتاق اصناف تجمع کرده اند و گویا به روند توزیع آرد اعتراض و خواستار اصلاح آن هستند .. ان شاء الله مسئولان مشکل این عزیزان را حل نمایند تا نانوایان هم قول بدهند که کیفیت نان هایشان را بالا ببرند...

برخوار

۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۲ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

تقاطع مرگ در علی آباد ملاعلی

علی آباد ملاعلی یکی از روستاهای پر جمعیت شهرستان برخواره که در کنار جاده اصفهان . حبیب آباد می باشد .. در طی سالهای اخیر این جاده به اتوبان اصفهان .برخوار. اردستان تبدیل شده و مسلما تردد وسایل نقلیه در آن بیشتر و با سرعت بالاتر شده است ..یکی از شرایط اتوبان که در تعریف ان هم هست نداشتن تقاطع همسطح می باشد .. مشکل اتوبان مذکور هم در این مسئله است .. در چندین نقطه این جاده شاهد تقاطع همسطح هستیم که البته فعلا چاره ای هم نیست ..ولی یکی از این تقاطع ها با بقیه فرق داره و تردد از ان به مراتب بیشتر و حساس تر است و آن تقاطع روبروی علی آباد ملاعلی است که به شدت برای مردم علی آباد خطرناکه .. من نمی دانم مسئولین چه فکری می خواهند به حال اینجا بکنند .. فلکه بزنند که خود برای بحث اتوبان شدن این جاده مشکل ساز است یا زیر گذر یا رو گذر بزنند ..فقط می دانم مردم علی آباد به شدت از مسئولین خواستارند که یک فکری به حال این مکان بکنند.








۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۱ ۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی