شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

رئیس محترم آموزش و پرورش ..مدرسه در راه مردمه

اگر ان شاء الله این مدرسه اباذر دولت آباد یکی دو متر عقب نشینی بکنه این خیابان آیت الله نجفی دیگه تا اول میثم عالی میشه . من نگاه کردم . قسمتی که عقب نشینی داره در قسمت کلاسها نیست و فقط یک انبار خراب میشه ... درضمن اینجا دیگه خیابون شده و خودروها با دید رانندگی ر خیابون در اون رانندگی می کنند . اگه عقب نشینی نشه بچه ها مجبورند از وسط خیابون حرکت کنند و اگر اتفاقی افتاد شرعا گردن آقای رئیس خواهد بود..

۲۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۸ ۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

مسئولیت خیابان آخرت دولت آباد با کیه؟

این خیابان نسبتا پر تردد آخرت دولت آباد را  نمی دونم جزء محدوده خدماتی شهرداری دولت آباده یا اداره راه ... بهر حال مسئولین یه فکری به حال اینجا بکنند وگرنه در آینده نزدیک شاهد حوادث بدی خواهیم بود . عرض کم . آسفالت خراب . عدم داشتن تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی بین خیابان رو میشه مهمترین مشکلات اون دانست .

برخوار

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۸ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

برج کبوتر شاپور آباد برخوار

شاپور آباد

۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۴ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

مردم دولت آباد و بهترین مکان برای ورزش صبحگاهی وهمگانی

شهرداری دولت آباد در یکی دوسال اخیر بالاخره این پروزه بوستان مادر را در کنار امامزاده محمود به اتمام رسوند .خیلی ها شاید بگند عجب بد جا اینقدر هزینه شد .ایکاش در کنار شهر بود و مردم از آن استفاده می کردند . این فکر اشتباهی است . چون مردم اغلب پارک را برای استفاده درشب و نصف شب در نظر گرفته ولی استفاده اون را در روز در نظر نمی گیرند . همین بوستان مادر می تواند یکی ازبهترین مکانها برای بحث ورزش صبحگاهی و همگانی  یا مکانی برای استراحت کسانی که از جاده امامزاده که آن هم مسیر بسیار مناسب و خلوتی برای ورزش های دو و دوچرخه سواری است باشد . شهرداری دولت آباد بهمراهی اداره ورزش و جوانان باید برای این فرصت پیش آمده برنامه ریزی کنند . آموزش و پرورش می تواند از این مسیر و پارک برای برنامه های آمادگی جسمانی دانش اموزان استفاده کند .. خلاصه سرتون را درد نیارم . از این محل استفاده کنید علی الخصوص صبحها... 

دولت آباد برخوار

دولت آباد برخوار

شهرداری دولت آباد

شهرداری دولت اباد


۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۱ ۱۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

علی آباد ملاعلی بدون نماز جماعت ظهر

دو سه روز پیش برای کاری به علی آباد رفته بودیم . ظهر شد . گفتیم بریم نماز جماعت  . به مسجد جامع این روستا  رفتیم . مردم بمون گفتند که در این روستا نماز جماعت ظهر و عصر برگزار نمیشه . تعجب کردم .روستایی به این بزرگی و مردمی به این خوبی چرا حداقل یکی از مساجد ان در ظهر ها جماعت برگزار نمیشه .. باید مردم عزیز و مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی این محل پیگیر باشند که این مسئله حل بشه ..

بخش حبیب آباد

۱۹ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۹ ۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی