شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

نتیجه بلند پروازی ها در شهرداری دستگرد برخوار

چند روز پیش تابلوی میدان میوه و تره بار شمال اصفهان (دستگرد) و مجتمع غذایی دستگرد برخوار را روبروی جاده سین دیدم . گفتم نکنه فرجی شده و این دو جا راه اندازی شده . رفتم به اونجا و دیدم نه ... همونجور که بود تازه بدتر هم شده .. اینم نتیجه بلند پروازی های شهرداری دستگرد....

۳۰ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
محمد داوری دولت آبادی

درمانگاه سین برخوار در حال خاک خوردن

۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
محمد داوری دولت آبادی

آب با در صد کلر بالا در چند روز اخیر

متاسفانه آب آشامیدنی شهری همیشه با کلر به اصطلاح تصفیه میشه و عامل بسیاری از بیماریهای ریوی می باشد . این چند روز اگر احساس کرده باشید درصد افزایش کلر درآب منطقه ما زیاد شده .از آب تانک خانه یا بوی حمام متوجه میشیدکه کلر زیاد شده ..میترسم به حرف ترامپ گوش دادند و مواد ضد عفونی را دارند به خورد مردم میدهند...شوخی کردم ..مسئولین محترم پیگیر باشند خدای نکرده کلر بیش از حد به آب نزنند .

۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
محمد داوری دولت آبادی

از جاده بلور و شیشه تا میدان شهدای ورزشکار جزء محمود آباد است

نقشه زیر از نقشه های پایه مرکز آمار ایران است که انها نیز از سازمان نقشه برداری گرفتند .. می بینید که از خیابان شمس تبریزی منطقه صنعتی جزء اصفهان و دهستان محمود آباد است . این ایراد از سال حدود ۶۴ است که دهستان محمود آباد در بخش برخوار تشکیل  و برخوار هنوز جزء اصفهان بود و بعد از جدا شدن  شهرستان برخوار و میمه از اصفهان  این دهستان به بخش مرکزی اصفهان ملحق  و خط مرزی آن هنوز مثل قبل در وزارت کشور ثبت شده است . الان اگر دقت کنید قسمتی از منطقه صنعتی دولت آباد هم به نام شهرک صنعتی پردیس نام گرفته است !!

برخوار

 ...

قسمت زرد رنگ نقشه بالا در پایین بزرگنمایی شده است.

قسمت آبی رنگ پایین محدوده شهری اصفهان است.

قسمت سفید رنگ محدوده دهستان محمود آباد است.

برخوار

۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی