شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

هر کی هرکیه تابلوهای شهرهای برخوار

سر میدان جدید شهدای ورزشکار دیدم که شهرداری دولت آباد تابلوی دولت آباد زده و یک تابلو هم احیاناَ شهرداری سین  برای شهر سین زده .در بلوار کاوه اصفهان هم شاهد هستیم هر شهرداری برای خودش برچسب تهیه کرده و زده پای تابلوها ..این نشان دهنده اینه که شورای شهرستان ما فعال نیست . چند بار گفتم و برخی مردم هم به مسئولان گفته اند که نقش تابلوهای بین راهی در شناساندن شهر ها و روستاها بسیار مهم است .خب بیایید چند تا شهرداری و دهیاری وقتی دور هم جمع شدید توافق کنید در تمام مدخل های ورودی شهر و حتی در جاهای دور دست تر با هماهنگی اداره راه تابلو تهیه و شهرهای شهرستان را با این کار ساده به رهگذران معرفی کنید .یک نمونه ساده را براتون گذاشتم .نگاه کنید و یاد بگیرید .

 

مثال:

۲۶ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۰۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

شاپور آبادی های بی کلانتر !

برخی از اهالی شاپور آباد پیگیر استقرار کلانتری در شهر خود هستند .خب باید گفت که واقعاً امکان چنین کاری نیست .میدونید برای یک کلانتری کوچک حداقل چند تا نیرو نیازه ؟ هیئت امنای منطقه صنعتی دولت آباد چند سال است پیگیر کلانتریه و نشده .نباید انتظار داشت که در شهر کوچکی (البته از نظر جمعیت ) یک کلانتری احداث کرد .البته مسئولین شهرستان ، باید کلانتری حبیب آباد را تقویت تا بتواند این شهر و سه تا روستا و منطقه صنعتی بخش حبیب آباد را بهتر تحت پوشش گیرد.

۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

آب تصفیه خانه فاضلاب شمال اصفهان کجا میره ؟

از مسئولان محترم خواهشمندیم به صورت شفاف اطلاع رسانی کنند که آب تصفیه خانه شمال اصفهان به کجا می ره ؟ چه کسانی سهمیه دارند ؟ این آب رایگان چه کسانی بهره می برند؟

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

درمان حاجی دلیگانی با داروی امام کاظم علیه السلام

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در خصوص ابتلا به بیماری کرونا و شکست این بیماری محنوس چند روز پیش گفت: برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری، از داروی امام کاظم(ع) استفاده کردم، این دارو در جهت پیشگیری بسیار موثر بود همچنین باعث شد به نوع سخت کرونا مبتلا نشوم.

داروی امام کاظم یکی از داروهای طب اسلامی است که در قبل در مورد ان مطلب گذاشته بودم.

ایشان گفته که در دوران ابتلا و برای درمان عمدتا از داروهای طب اسلامی و ایرانی مصرف کردم و رو به بهبودی رفتم، این بیماری خسته کننده و آزاردهنده است، به کسانی که مبتلا به کرونا می شوند توصیه می کنم آب و مایعات مصرف کنند، بنده در طول شبانه روز بالغ بر ۶ لیتر آب مصرف کردم که در کاهش تب و افزایش اکسیژن خون بسیار موثر بود.

بیایید به جای اعتماد نا به جا و امید به واکسن کرونا به داروهای ایرانی و اسلامی روی بیاوریم .

۰۷ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۱۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی