شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

شهرداری دولت آباد و افتضاح در نگهداری پارک معلم

یکی از دلخوشی های مردم دولت آباد و شاید مردم بعضی شهرهای برخوار همین پارک معلم است که حدود 12 سال پیش ساخته شد .هزینه زیادی برای ساخت این پارک تابه حا ل شده است ولی در چند سال اخیر علی رغم این هزینه هر روز پارک بدتر از روز قبل میشه .چه از بعد فضای سبز و چه بعد نظافت . حال ادم بهم میخوره اگه بریم در این پارک .شده زیستگاه انواع جک و جونورها . واقعا مسئولین شهرستان باید در مدیریت شهری دولت آباد  یک تحقیق و تفحصی بکنند . فکر کنم کسانی که در این شهرداری به عنوان کارمند جمع شده اند هیچ چیز از شهر و مدیریت شهری نمی دونند . آخه این شد پارک ؟ آبروی شهر را دارید با این وضع مدیریت می برید . فقط از امور شهر پول گرفتن را بلد شدید ؟ می دونید کسی از دستتون جایی  نمی تونه شکایت  کنه شمام بی خیال شدید . این پول بیت المال حرامتون باد اگه کوچکترین کوتاهی در کار مردم بکنید .


۱۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۴ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

مسئولان ودلسوزان انقلابی برخوار غافل از مراسم 14 خرداد

دیروز در خبر ها دیدم که جناب معاون فرماندار گفته بودند که امسال برنامه ای برای اعزام زائر به مرقد مطهر امام نداریم . خیلی ناراحت شدم . چون در جلسه ای که این مسئله تصویب شده ائمه جمعه و دیگر مسئولین دلسوز امام و انقلاب هم حاضر بودند . مگر تا ماه رمضان میشه باید یک میثاق ملی انقلابی را که 27 سال است انجام می شه را تعطیل کرد ؟ سال دیگه هم دوباره داخل ماه مبارک میفته ...اینکه یک اردوی زیارتی سیاحتی نیست  برادرها ! این یک بیعت دوباره با امام و انقلاب و رهبره . باید مسئولان و دلسوزان انقلابی کوتاه نیامده و حداقل چند کاروان اعزام کنند . خیلی از عزیزان بسیجی ومردم منتظر اعلام ثبت نام هستند.الحمد لله امسال برنامه از ساعت 18 شروع میشه . اگر بعد اذان ظهر حرکت کنندتا همون ساعت رسیده و شب هم دوباره به سمت اصفهان حرکت می کنند .بدون اینکه روزه ای خورده بشه ... از این مسئله غافل نشید. 

کارون مرق امام برخوار

۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۶ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

آمار تحلیلی انتخابات برخوار

انتخابات امسال هم تموم شد .با همه خوبی و بدیهاش ..ولی نحوه اجرای فرایند انتخابات خیلی مسخره بود . از رای خریدن های خیلی از نامزدهای شورا . شام دادن بعضی ها و توزیع شام توسط فلان نامزد تا پاسی از شب در بین مردم که با اینکه مردم گزارشات فراوانی دادند کسی رسیدگی نکرد .. اما خوشحایم که اگر مسئولین هنر مدیریت  براین انتخابات را در برخوار نداشتند ولی مردم با رای خود مشت محکمی بر دهان این چنین افراد که در هر صورت می خواهند بر کرسی شورا بنشیند زدند . دم شما مردم برخوار گرم .ایول ...در انتخابات ریاست جمهوری هم ایول دارید . هم حضورتون و هم بصیرتون ستودنی است . از امار زیر می شود نتیجه گرفت برخوار یکی از شهرستان هاست که آرای جناب آقای رئیسی بالاتر از آقای روحانی است واین یعنی مردم شهرستان ما انقلابی تر و بابصیرت تر از دیگر دیگر شهرستانها عمل کردند ..


واجدین شرایط  74000 نفر

تعداد شرکت کنندگان 65267 نفر 

آرای رئیسی 36161 رای

آرای روحانی 24882 رای

آرای میرسلیم 913 رای

آرای هاشمی 609 رای

آرای باطله 2702 رای 


۰۳ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۵ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای برخــوار

پروانه برخوارعلی آباد چی برخوارعلی آباد ملاعلیدنبی برخوارمرغ برخوارمحسن آباد برخوار

۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی