شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

در جستجوی زیر خاکی در قلعه ظهیر آباد

در چند روزه اخیر فردی جهت پیدا کردن زیر خاکی درحال گود کردن زیر قلعه ظهیر اباد واقع در جاده امامزاده محمود  مشاهده شده و گویا تابحال حدود 10 متر هم پائین رفته است . دامداران محل هم به اداره میراث زنگ می زنند ولی این اداره پرکار وفعال ! اصلا گشت خود را به محل اعزام نمی کنه ..حالا به فرض که طبق تجربه ، چنین کاوش هایی در کشور زیاد باشه و اغلب هم نتیجه بخش نباشه ولی انتظار است مسئولان این اداره  مردم را آدم حساب کنند وپس از چند بار پیگیری  یک سری به این محل بزنند تا حداقل جلوی شایعات و حرف و حدیث های بعدی اون را بگیرند . البته ازکجا معلوم ..شاید ازشانس خوب این فرد یک زیر خاکی هم اینجا پیدا شد .( به زمین های مابین دانشگاه آزاد و جاده امامزاده محمود ظهیر آباد یا عامیانه بگم زره باد می گویند ..اینجا کلیک کنید)

۲۹ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۲۰ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

طومار مردم حبیب آباد بر علیه شورای اسلامی کنونی

با خبر شدم جمعی از مردم حبیب آباد یک طومار به استانداری نوشته و در مورد سکونت چهار نفر از اعضای این شورا در اصفهان ابراز شکایت کرده بودند .. سخن من با مردم حبیب  آباد علی الخصوص کاتبان و امضا کنندگان طومار اینه که عزیزان مرجع انتخاب یا عزل شوراها که استانداری نیست که (بغیر از موارد خاص) .این مسئولیت خود مردم است ..خب انتخابات نزدیکه .به کسانی رای بدید که در حبیب آباد ساکن باشند ..

حبیب آباد برخوار

۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۴۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

تعداد نامزدهای انتخاباتی شهر ها وروستاهای برخوار

دولت آباد     57 نفر

حبیب آباد    11 نفر

دستگرد      29 نفر

خورزوق      32 نفر

سین         11 نفر

شاپور آباد     19 نفر

کمشچه       12 نفر 

محسن آباد    18 نفر

علی آباد        12 نفر 

پروانه          9 نفر

مرغ            8 نفر

دنبی           7 نفر 

علی آباد چی  8 نفر

کلا روستایی 64 نفر       شهری 169 نفر

اگر شد اسامی را هم میزنم 

۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۱ ۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

خاک بر سر مدیران فضای سبز در برخوار

امروز اصفهان بودم .بعش وارد شهرستان شدم و یک تابی زدم .واقعا از این وضعیت فضای سبزشهرستان احساس خجالت کردم. انگار این شهرهای برخوار از نظر فضای سبز مدیر نداره . چند ساله دارم در این وبلاگ میزنم . مردم هم خیلی به شورای شهر هاتذکر داده اند ولی کو گوش شنوا ... در خیابانها درخت هابافاصله زیاد کاشته شه و هر چند جا یکی ازاونها را مغازه دارها کنده اند تا جلوی مغازهاشان را نگیره .شهرداری ها هم انگار مرده اند .چرا باید بعضی این کاسب ها با خیال راحت درخت روبروی مغازه اشان را ازجا بکنند وکسی با اونها برخوارد نکنه .از آقایون شهردار تقاضا داریم که با تاکید بر فضای سبزخیابانها یه گشتی در خیابانها بزنند و تا امسال دیر نشده دستور کاشت درخت در مابین دیگر درختان و تخریب پل های اضافی را بدهند . آقایون شهردار دولت آباد .خورزوق . دستگرد .حبیب اباد. کمشچه و شاپور آباد خواهشا این کار را بکنید تا این شهرستان یک کمی از نظر ظاهر با صفا تر بشه . باور کنید بعضی وقتها مهماهایی که از اصفهان به شهرستان میاند ما ازاین وضعیت خجالت می کشیم . ...

برخوار

۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

مسیر رینگ چهارم ترافیکی اصفهان در برخوار

درمورد رینگ چهارم ترافیکی اصفهان و مسیر آن در برخوار صحبت های زیادی شنیده ایم . گفتم خوبه نقشه مسیرتقریبی اون را در ین وبلاگ براتون بگذارم . البته احتمال تغییراتی در مسیر است ولی کلیت کار همینه که در زیر است . لازم بذکر است که کل مسیر رینگ اصفهان 78800متره که 7335 متر در حریم شهر دولت آباد و 1135 متر در حریم خورزوق می باشد .

با عرض معذرت مجبور بودم تصاویر را با حجم بالا بگذارم ..کمی برای دریافت صبور باشید.

دریافت فایل KMZ مسیر


رینگ چهارم اصفهان


نقشه رینگ چهارم اصفهان

برخوار

۰۴ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۲۰ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی