شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

عجب خیانتی شهرداری اصفهان به دولت آبادیا کرد !!

این چند روز اگه بخواهید به اصفهان برید متوجه میشید که عجب خیانتی شهرداری اصفهان به دولت آبادیا کرد ..در چهارطرف میدان شهدای ورزشکار ترافیک زیاد و البته خطرناک !!! 

۳۰ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۲۴ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

حبیب آباد، پارکینگ بزرگ خودروهای سنگین

کوچه های حبیب آباد شده پارکینگ خودوهای سنگین .هیچ کسی هم بهشون گیر نمیده .غیر از خطر ناک بودن عبور ومرور این خودروها  ، به زیر ساخت معابر شهری هم آسیب می رسونند .شهرداری باید فکر باشه که نیست . راهنمایی رانندگی هم که نمی دونم در این زمینه چکار می کنه؟ ..بابا پارکینگ که بیخ گوشتونه .حال ندارید ببرید اونجا یا زورتون میاد چهار ریال پول بدید؟

 

۱۷ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

بی حیاهای شجاع .مردان ترسو

امشب با یکی از رفقا رفته بودم پمپ گاز دولت آباد . دیدم که یک زن راحت از ماشینش پیاده شده بدون هیچ حجابی ! یک نفر هم بهش حرفی نمی زد . رفتم که بهش نهی از منکر کنم که گورش را گم کرد . واقعاً داریم به کجا میریم ؟ چرا دیگر امر به معروف  ونهی از منکرنمی کنیم ؟ چرا بعضی ها ترسو شدند ؟ درسته چنین زنانی اینقدر بی حیا و دریده هستند که اگر بهشون حرفی بزنیم قصد حمله به آدم دارند .لکن آقایون شما مرد هستید .باید جرات داشته باشد .فضا را برای این بی حیاها ناامن کنید .اگر احساس می کنید این وظیفه نیروی انتظامی است سخت در اشتباه هستید .چون  با وجود این دولت ،دیگر اراده ای در این نیرو برای برخورد با این افراد وجود ندارد.

۱۰ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۰۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

آزادراه شرق اصفهان برای برخواری ها آزاد نیست

چندین ساله که مردم برخوار از اینکه آزادراه شرق اصفهان از کنار شهر حبیب آباد عبور می کنه خیلی خوشحالند و همیشه پیگیر بودند که کی این آزادراه افتتاح میشه .چون علاوه بر نفع های دیگر باعث کم شدن فاصله شهرستان تا شهرهایی  مثل نطنز و کاشان و قم و از جنوب شهرضا و..  میشه . لکن در چند روز اخیر پس از افتتاح فاز اول این ازادراه متوجه شدند که آقایون اصلا مردم این شهرستان را داخل ادم حساب نکرده و حتی یک مسیر عبور و خروج برای ما برنامه ریزی نکرده اند . واقعاً خجالت آور است .حدود 50کیلومتر از مسیر 90کیلومتر این آزاد راه در این شهرستان است و نباید مطالبه به حق مردم این شهرستان مخصوصا مردم بخش حبیب اباد  را لحاظ کنند .. از مسئولان غیر بومی شهرستان که اصلا مردم این شهرستان را درک نمی کنند خواهشمندیم پیگیر این موضوع بوده و در صورت حل ان به مردم گزارش دهند. این وبلاگ نیز پیگیر موضوع خواهد بود ... (با تشکر از برادر م ز  بابت  ارسال نقشه)

 

 

۰۸ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۹ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی