شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

وضعیت هوای منطقه صنعتی دولت آباد


امروز حدود ساعت 10 صبح از حبیب آباد به طرف دولت آباد می آمدم که وقتی نگاه به آسمان در سمت چپم کردم ،متوجه حجم عظیمی از آلاینده ها در بالای منطقه صنعتی شدم وتعجب کردم ،چون تابحال این وضعیت رامشاهده نکرده بودم . واقعاً ما برخواریها آدمای بدبختی هستیم ، هرچه صنایع آلاینده وکثیف بود درمنطقه ماجمع کردند . درشهرهای دیگر اگر این صنایع هست در کنارش برنامه های زیست محیطی هم هست .اگه شب هنگام به منطقه صنعتی برید درنور پرژکتورها متوجه میشید که چقدر دود به آسمان میدهند وهوای منطقه واطراف را به این وضعیت در آوردند ومتاسفانه مسئولین ما اصلا برنامه ای برای کاهش این آلاینده ها ندارند . من نمیدانم این اداره حفاظت محیط زیست چکار میکنه . خب یا علی... یه برنامه های تشویقی واجباری برای این همه کارخانه مضر بریزید . چرا اطراف وکنار منطقه فاقد فضای سبز است ؟ چرا فیلتر  برای کاهش دود کارخانه های آجر را اجباری نمی کنید ؟ حتما انتظار دارید که خود به خود درست شود . البته در مورد دیگر مضرات منطقه هم نوشته هایی در آینده خوام نگاشت . انشاالله که مسئولین فکری بکنند.

۲۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۴ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

ارتباط با چشم برخوار وارسال مطالب


کلیه عزیزان میتوانند نظرات خود را در قالب فرم زیر به ما ارایه فرمایند .... تشکر


                                                                                                                          


 


۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۷ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

ستاد برگزاری نماز جمعه دولت آباد


همانگونه که میدانیم به قول حضرت امام (ره)نماز جمعه درراس اموراست . این مطلب نشان دهنده اهمیت نماز جمعه در محدوده یک شهرستان میباشد .به تبع این صحبت نماز جمعه در شهر دولت آباد که مرکز شهرستان میباشد مهم وجایگاهی حساس دارد .البته کسانی که سر وکار با نماز ونمازجمعه ندارند این مطب برایشان قابل فهم نیست . نمازجمعه عامل وحدت وروحیه بچه های انقلابی است . همه ما میتونیم صفا را مخصوصاً بعد از نماز ببینیم که همه چه مسئول ،چه روحانی ،چه جوان وچه پیر با هم چه ارتباطی گرم وصمیمی برقرارمیکنند .به هرحال باید این محیط ارزش فرهنگی خود را حفظ وارتقا دهدوالهام بخش محیط های دیگر باشد .بخشی از این مسئولیت برعهده امام جمعه محترم وبخشی به عهده ستاد برگزاری نماز جمعه میباشد . افراد مسئول درستاد باید از افرادی باشند که در بطن جامعه فعالیت سیاسی وفرهنگی داشته وارتباط نزدیک با مساجد ومراکز داشته باشند . در چند روزاخیر تغییری درستاد دولت آباد به وجود آمد .اما فرد منتسب شده از ویژگیهایی برخوردار نیست که بتواند مدیریت این سکان را به عهده گیرد . انشاءالله امام جمعه محترم دراین خصوص اقدامی بنمایند. 

۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

سد معبر در برخوار مجاز است

چند شب با خودروی شخصی خودم از انتهای خیابان میثم رد می شدم ، ناگهان متوجه شدم که در فاصله جند متری من یک آخور بزرگ کاهگل درست کردند که حدود نصف خیابان را گرفته بود .اگه زود متوجه نمیشدم با ماشین وسط کاهگل ها بودم. به فکر فرو رفتم . آیا این کار حق الناس نیست . مگر نه اینکه دین ما گفته که اگر در معبری سنگی افتاده ،آنرا بردارید وکنار بگذارید تا مانعی جلوی راه مردم نباشد . خوب پس چطور مابه خودمان اجازه میدهیم که چنین کارهایی بکنیم . به راحتی  یک  ماشین آجر کنار خیابان خالی میکنیم وچند روز راه مردم را سد میکنیم البته در شهر های بافرهنگ بالای شهرنشینی چنین مواردی نیست .اگه هم مشاهده بشه شهرداری آن منطقه به شدت برخورد میکند . لذا در درجه اول از مردم عزیز برخوار خواستاریم که کاری نکنند که راه مردم مسدود بشه ، چون علاوه برانسداد راه ،نشان دهنده بی فرهنگی ماست ودر درجه دوم از شهرداریها ودهیاریها تقاضای پیگیری این موضوع را داریم.

۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

پس کی شهردار دولت آبادشد ؟


شورای اسلامی جدید در روز اول کار خود با تشکیل جلسه ای ، جناب آقای حاج محمد زارعان را برکنار وسید مجید حسینی  را سرپرست این شهرداری قرار داد .شاید خودشان احساس کنند کار خوب وقاطعانه ای انجام دادند ولی واقعا باید بگوییم که همین اول کار خراب کردید . من در اینجا قصد حمایت از حاج محمد را ندارم . بالاخره هر کسی اشتباهاتی دارد ولی مردم که کور نیستند عملکرد خوب ایشان در شهرداری را نبینند. حداقل این همه آزا د سازی و خیابان کشی از چشم مردم نهان نمیشه . الان هم یک ماه گذشت وهنوز نتوانستند که شهردار انتخاب کنند . در آخرین گزینه خندان را انتخاب کردند ولی گویا وی تایید نشده است . البته من میدانم برای چه ،ولی صلاح نمیدانم بگم . پس از تایید نشدن ایشان ،تعدادی از اعضای شورا بدنبال تاییدیه وی هستند . در اینجا بگم :آقایان شورا . در انتخاب شهردار با هم لجبازی نکنید .چه میشد اگه میگذاشتید حاج محمد هم چند ماه شهردار بماند واگر از عملکردش ناراضی بودید وی را حذف میکردید . الان هم که وی را عزل کردید خواهشا زود یه کاری بکنید . هی نرید چوب لای چرخ هم بزارید . اگه خندان خوبه همه با قاطعیت رای بدید واین وضع مسکوت پروژه های شهری را خاتمه بدید    انشاالله موفق باشید

 

بالاخره آقای اطهری فرد به عنوان شهردار دولت آباد انتخاب شد . ,ویکشنبه یا دوشنبه معارفه داره .ایشان قبلاً شهردار درچه بوده

 

علیرضا اطهری فر، متولد ۱۳۴۹ اهل و ساکن اصفهان می باشد. در سال ۱۳۷۲ و با اخذ رتبه اول در رشته مهندسی کشاورزی از دانشگاه صنعتی اصفهان فارغ التحصیل شده و سپس از دی ماه ۷۲ به عنوان مسوول فضای سبز شهرداری فولاد شهر مشغول به کار شد. از اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۰ و به مدت حدود دو سال مسوول اداره پارکها و فضای سبز شهرداری نجف آباد بود. اطهری فر به مدت ۴ سال معاونت اجرائی و خدمات شهری شهرداری خوراسگان را بر عهده داشت. وی از ابتدای خرداد ماه سال ۱۳۸۶ به مدت ۶ سال شهردار شهر درچه بوده و احتمالا پس از تایید استانداری شهردار جدید دولت آباد می باشد.

همچنین قابل ذکر است اطهری فر فردی اهل ورزش نیز می باشد به گونه ای که در جریان انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان از گزینه های جدی و مطرح ریاست مجمع بود که البته با استعفا در روزهای پایانی بسیار خبرساز شد.

گفتنی است ، عملکرد اطهری فر در مدت تصدی کرسی شهرداری درچه مثبت و مسولین استانی بارها و به گونه های مختلف ازایشان تمجید نموده اند. وی به شهر الکترونیک و پروژه های عمرانی علاقه مند می باشد.(مآخذ: سایت خبرما)

 

t3.jpg

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی