شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دروغ شبکه بهداشت برخوار به حاج آقا ...

چند روز پیش شنیدیم که حاج آقا رحیمی واکسن کرونا را دریافت کرده است . من که ناراحت شدم . امشب از طریق یکی از دوستان   خبر بهم رسید که حاج آقا رحیمی قبلا فرموده  که وقتی که واکسن ایرانی آمد من اون را تزریق خواهم کرد . چند روز پیش از بهداری با ایشان تماس می گیرند و می گویند برای تزریق واکسن ایرانی تشریف بیاورید  و ایشان هم مراجعه کرده وواکسن را تزریق می کنند . بعد ایشان متوجه می شوند که واکسن خارجی بوده و برادران محترم بهداشتی به حاج آقا دروغ گفته اند . اینکار بسیار زشته . حاج آقا رحیمی کم شخصیتی نیست که شما به ایشان دروغ گفته اید . جایی شنیدم که از 700 دوز واکسن که به برخوار تخصیص دادند فقط 2 نفر برای تزریق مراجعه کردند.هههخخخ . احتمال میدهم که بهداشت حاج آقارابرای ترغیب مردم به تزریق این واکسن خارجی آشغالی طعمه قرار داده است . بله ... تا دروغ می گید  ظن وگمانه زنی ها هم در مورد شما بیشتر خواهد شد ... مردم برخوار همچنان با داروی امام کاظم علیه السلام به جنگ کرونا می روند ونیازی به این سم ها که نام را واکسن گذاشته اید ندارند .

مردم برخوار

۲۷ تیر ۰۰ ، ۰۰:۲۴ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

اداره برق برخوار. تنبل بازی ممنوع

یکی از دوستان عکس کوچه خوشون را فرستاده که یکی از کوچه های پر تردد و البته داغون دولت آباده . میگه حدود یک ماه است که لامپ وسط کوچه سوخته و هرچی هم از اداره برق پیگیر میشیم کسی برای تعویض لامپ اقدام نمی کنه ... این باعث شده شب ها این کوچه یک کوچه مخوف برای عابرین شود . تشکر از برادر م ز

آدرس کوچه : محله سربند .روبروی هلال احمر . کوچه ناظری

هنگام عکس گرفتن چراغ درب منازل را روشن کرده اند

برخوار

۲۶ تیر ۰۰ ، ۲۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

زیاد امید به آتش نشانی دولت آباد نداشته باشید...

چند سال بود که خیال می کردم آتش نشانی دولت آباد دیگه مثل اونروزا نیست و همه تجهیزات و نیروهاش بروز هستند .اما فکر کنم یه کم تو ذهنم اغراق کردم . شنیدم یکی از خودروهای اتش نشانی دولت آباد یوهو قفل می کنه و همه خودرو از کار می افته .این یعنی که احتمال داره که این خودرو پای عملیات امداد از کار بیفته و دیگه خطرات بعدیش ....در مورد دیگر مشکلات آتش نشانی هم نمی گم. دیگر رسانه ها بروند و از رئیس اون مصاحبه کنند .

شهرداری دولت آباد

۱۷ تیر ۰۰ ، ۲۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی