شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

عزاداری دهه سوم صفر در حال فراموشی ...

برنامه پیاده روی اربعین حسینی هرسال داره باشکوهتر از سال قبل برپا میشه و بسیاری از مشتاقان و عاشقان حسینی  در ایام منتهی و بعد از اربعین به کربلا رهسپار می شوند .ولی این را در نظر داشته باشید همه مردم که به این زیارت نائل نمیشوند و اغلب در شهر ها و روستاهای خود می مانند .پس چرا در این چند سال اخیر اون شور وحال عزاداری های دهه سوم صفر از بین رفته؟؟. نباید اجازه بدهیم این اتفاق تکرار شود و با برنامه ریزی و قبول مسئولیت توسط کسانی که در این راهپیمایی بزرگ شرکت نمی کنند بار دیگر این دهه را با شور و حال قبلی احیا نماییم . از روحانیت معزز و هیئت امنای مساجد وهیئات درخواست پیگیری داریم.

۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۱ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

خطر برای مردم مرغ و دنبی

دیروز از اردستان برمی گشتم .دیدم در محدوده پل جدید شهدای کمشچه که محل تلاقی آزادراه شرق و اتوبان اردستان هست خودروهایی باصطلاح درحال خلاف آمدن هستند . دقت کردم دیدم بله .. در این محدوده فکری درست  به حال جاده مرغ و دنبی نشده و مردم این محل وقتی از سمت کمشچه می آیند و قصد ورود به جاده مرغ را دارند مجبورند حدود ۵۰۰ متر به جلو رفته و از دور برگردان برگشته و بعد وارد این جاده شوند . خب بهر حال خیلی ها حال رفتن تا دور برگردان را نداشته و چون روبروی ورودی جاده مرغ زیر گذر و و دارای حایل وسط است اقدام به خلاف آمدن در اتوبان می کنند که این خیلی خطرناک است .از مسئولین راهداری و پلیس راه برخوار خواهشمندیم این مسئله را هر چه زودتر حل نمایند .

آزاد راه شرق سپاهان

جاده اردستان

۰۶ مهر ۹۷ ، ۰۹:۲۷ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

کانال آماده است . نیاز به کلنگ زنی نیست که!

در خبر ها دیدیم نماینده محترم شهرستان به طرح استانداری برای انتقال پساب تصفیه خانه شمال اصفهان که در دشت خشک برخوار استفاده می شود شدیدا اعتراض کرذه و وی راتهدید به استفاده از ابزار قانونی برای جلوگیری از این طرح شوم کرده است . برای این نماینده محترم آرزوی توفیق در این مسیر را داریم .فقط یک نکته من بگم که بیشتر هوشیار باشید . همه جا اومده کلنگ زنی استاندار برای اینکار در صورتی که کلنگ زنی نیاز نیست . بریدن رمان نیاز است . چون کانال تا شرق اصفهان رفته است و اینکار شاید بیست سال پیش انجام شده است .فقط آب پساب تا علی آباد چی و مهدی آباد مصرف میشده و با کم کردن حق آبه  این پساب به شرق می رسد .به راحتی آب خوردن  ..اینم نقشه اش

انتقال پساب برخوار به شرق اصفهان

کانال فاضلاب برخوار

۰۲ مهر ۹۷ ، ۲۲:۴۲ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی