شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

تلاش در حد انفجار در مدرسه شهدای لودریچه برای تعلیم و تربیت!!!

امشب با بچه های اداره رفتم عیادت یکی از دوستان . بچه پسرش اونجا بازی می کرد .گفتم عمو جان کلاس چندم هستی ؟ گفت دوم دبستان .گفتم کدوم مدرسه ؟ گفت پسرانه شهدای لودریچه .گفتم کی ها میری مدرسه ؟ گفت تاحالا نرفتم .گفتم عه! چرا ؟ اخه مدرسه ها که در شهر ما از اول مهر باز شدند ..مادرش گفت ما شانس نداریم .پارسال که کلاس اول بود با فضای مجازی طی کرد .امسال هم که مدرسه ها باز شده خانم معلم داره بچه دار میشه و  معلم ندارند ..به همین سادگی .... 

۱۶ آذر ۰۰ ، ۲۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

اشغال سالن های ورزشی توسط واکسنی ها تا کی؟؟!

این همه بهداری و مرکز بهداشت و درمانگاه و... داریم و مسئولین با درایت میاند سالنهای ورزشی شهرستان  از جمله رسالت را برای واکسن اشغال می کنند . حالا که دیگه واکسن هاتون را زدید .کاسه کوزه هاتون راجمع کنید برید تو همون بهداری هاتون تا جوانها و نوجوانها برند ورزششون را بکنند . حتماً می خواهید تا دوز دوازدهم واکسن ،سالن ها را در اشغال خودتون باشه . 

برخوار

۱۴ آذر ۰۰ ، ۰۲:۲۲ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

مردم سین بیزار از بوی کیک و شیرینی

مردم سین برخوار از بوی کیک و شیرینی پزی های محل خوشون دارند اذیت میشند و از مسئولین درخواست دارند یک فکری بکنند .بالاخره هر بویی اگر از حد و اندازش بگذره و دائم مردم اون را استشمام کنند کلافه کننده است حالا بوی خوش باشه یا بوی گند... یک شهرک کوچک در کنار سین درمان گر این مسئله است .

شهر سین

۱۴ آذر ۰۰ ، ۰۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی