شب نامه انتقادی پیشنهادی مردم برخوار

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

همه ادارات ۷ شبکه بهداشت ۸ !!!

چند روز پیش ساعت یک ربع به هشت بامداد رفتم بهداری شماره ۱ . دیدم بله ..درب بهداری هنوز قفله . تا ساعت ۸ معطل شدم تا درب را باز کردند . بعد کم کم آقایون و خانم های اطبا و پرستار تشریفشون را آوردند. سوال من اینجاست که قانون به شبکه بهداشت اجازه داده که ساعت ۸ شروع کارشون باشه یا اینکه سیستم کش کشه .. اگه قانون میگه که بسیار قانون مزخرفیه . مگه با بقیه کارمندان دولت چه فرقی دارند؟ اگه هم از بی نظمیه که مسئولین رسیدگی کنند . البته دیدم که پزشکان شاغل دولتی صبح ها یک ساعت به عنوان ساعت مطالعه دیر میاند که این هم قانون مسخره و ناعادلانه است.یعنی فقط تو این مملکت پزشکان نیاز به مطالعه دارند !!!
برخوار

۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۷:۴۵ ۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

زرنگی بعضی ها در خیابان میثم دولت آباد

چند سال پیش بدلیل حجم بالای تردد و عرض کم  خیابان میثم دولت آباد ، شورای اسلامی شهر در اقدامی سنجیده این خیابان را یک طرفه کرد .با این حال بعد از چند سال هنوز بعضی ها این قانون را رعایت نکرده و در جهت خلاف تردد می کنند ، اسمشو هم زرنگی میگذارند . نمی دونند این علامت بی فرهنگی شخص است . راهنمایی و رانندگی هم باید یه کم به این خیابان هم توجه کنه...

شهرداری دولت آباد برخوار
۲۵ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۶ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

استراحت پرندگان مهاجر در صحرا خرگوشی

محیط زیست برخوار

۲۵ آبان ۹۷ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی

راه پیشنهادی دولت آباد به بزرگراه

لیکی از مواردی که باعث اهمیت شهرهاست راهها می باشد . اتصال شهر ها به راهها مخصوصاَ آزاد راه و بزرگراه به شدت باعث اهمیت و رونق ان شهر می شود . متاسفانه در شهرستان برخوار راه مهمی وجود ندارد الا بزرگراه اصفهان .اردستان . البته آزادراه شرق هم هست که هنوز خیری از اون به شهرستان نرسیده . بیشتر شهرها برای اینکه بتوانند به راه مهمی متصل شوند  رایزنی های زیادی انجام می دهند تا شاید راه را به طرف شهر خود بکشند و از آن عبور دهند . و اگر نشد مابین شهر و اتوبان جاده مناسبی متصل می کنند . شهر دولت آباد متاسفانه اتصال خوبی به آزادراه و اتوبان ندارد . از سمت غرب که با آزاد راه تهران فاصله زیادی داشته و از شرق هم با اتوبان اردستان این مشکل وجود دارد .لکن این مسئله قابل بهبود است . از سمت غرب رافعلا کاری باش نداریم . از سمت شرق با احداث ۲۳۸۰ متر بلوار بعد از فلکه امامزاده محمود بهترین دسترسی را می توانیم به اتوبان داشته باشیم . این کار علاوه بر موارد مذکور بالا باعث تسهیل تردد مردم دولت آباد و دیگر شهرها به شرق اصفهان  وتردد به علی آباد ملاعلی خواهد شد .فعلا ایت مسیر خطرناک خیابان آخرت هست که ۱ کیلومتر بیشتر از این مسیر پیشنهادی است و امنیت پائینی دارد .

ج




۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۸:۰۹ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد داوری دولت آبادی