امروز حدود ساعت 10 صبح از حبیب آباد به طرف دولت آباد می آمدم که وقتی نگاه به آسمان در سمت چپم کردم ،متوجه حجم عظیمی از آلاینده ها در بالای منطقه صنعتی شدم وتعجب کردم ،چون تابحال این وضعیت رامشاهده نکرده بودم . واقعاً ما برخواریها آدمای بدبختی هستیم ، هرچه صنایع آلاینده وکثیف بود درمنطقه ماجمع کردند . درشهرهای دیگر اگر این صنایع هست در کنارش برنامه های زیست محیطی هم هست .اگه شب هنگام به منطقه صنعتی برید درنور پرژکتورها متوجه میشید که چقدر دود به آسمان میدهند وهوای منطقه واطراف را به این وضعیت در آوردند ومتاسفانه مسئولین ما اصلا برنامه ای برای کاهش این آلاینده ها ندارند . من نمیدانم این اداره حفاظت محیط زیست چکار میکنه . خب یا علی... یه برنامه های تشویقی واجباری برای این همه کارخانه مضر بریزید . چرا اطراف وکنار منطقه فاقد فضای سبز است ؟ چرا فیلتر  برای کاهش دود کارخانه های آجر را اجباری نمی کنید ؟ حتما انتظار دارید که خود به خود درست شود . البته در مورد دیگر مضرات منطقه هم نوشته هایی در آینده خوام نگاشت . انشاالله که مسئولین فکری بکنند.