چند شب با خودروی شخصی خودم از انتهای خیابان میثم رد می شدم ، ناگهان متوجه شدم که در فاصله جند متری من یک آخور بزرگ کاهگل درست کردند که حدود نصف خیابان را گرفته بود .اگه زود متوجه نمیشدم با ماشین وسط کاهگل ها بودم. به فکر فرو رفتم . آیا این کار حق الناس نیست . مگر نه اینکه دین ما گفته که اگر در معبری سنگی افتاده ،آنرا بردارید وکنار بگذارید تا مانعی جلوی راه مردم نباشد . خوب پس چطور مابه خودمان اجازه میدهیم که چنین کارهایی بکنیم . به راحتی  یک  ماشین آجر کنار خیابان خالی میکنیم وچند روز راه مردم را سد میکنیم البته در شهر های بافرهنگ بالای شهرنشینی چنین مواردی نیست .اگه هم مشاهده بشه شهرداری آن منطقه به شدت برخورد میکند . لذا در درجه اول از مردم عزیز برخوار خواستاریم که کاری نکنند که راه مردم مسدود بشه ، چون علاوه برانسداد راه ،نشان دهنده بی فرهنگی ماست ودر درجه دوم از شهرداریها ودهیاریها تقاضای پیگیری این موضوع را داریم.