چند روز پیش رفتم در دادسرای برخوار واقع در خیابان سلمان غربی برای پیگیری یک پرونده . واقعا کار کامندان سنگین و زیاده ومراجعات هم زیاد . حالا کار به طولانی شدن مدت رسیدگی به پرونده ها و اینجور مسائل نداریم .چون این یک انتقاد کلی به قوه قضائیه است .انتقاد من به وضعیت نسبتا آشفته بعضی از این اتاقهاست . روی میز و روی فایل و زمین وکمد و...همش پر از پروندس .. در برخی مواردتا میخواهی یک پرونده را پیدا کنی باید چند جا را بگردند تا پیداش کنند . پرونده هاروی میزها و مردم هم زیاد ..براحتی اگر کسی مریض باشه میتونه یک پرونده را به سرقت ببره .من از زحمات تمامی کارکنان دادسرا تشکر می کنم ولی این وضعیت صحیح نیست و با ساخت یک دکوراسیون مناسب در هر اتاق و تقسیم بندی پرونده ها و به طور کلی اجرای 5sدر آن محل ، هم بهره وری خودتون را بالا ببرید هم آرامش روحی و روانتون رو ...البته به نظر من این ساختمان به درد چنین سازمانی نمی خورد ..