در هفته منابع طبیعی هستیم .. گفتم یک نکته را تذکر بدهم ..شاید شهرداران عزیز برخوار این امر را بهش اهمیت بدهند..

چند روز پیش ، پس از جلسه در هلال احمر ، هوس پیاده روی تا محل کار را کردم .. در حال پیاده روی توجه کردم بعضی مغازه ها برای اینکه نمای مغازه اشان خراب نشود طی سالیان گذشته اقدام به کندن نهال های روبروی محل کسب خود کرده اند .به چشم خودم دیدم که فرد کاسب جای درخت که شهرداری برای کاشتن درخت کنده بود را پر کرده ... من نمی دونم پل زدن روبروی جوی آب قانون نداره که اینقدر عریض پل زده میشه و جای دو درخت را اشغال میکنه ...   پس فضای سبز شهرداری چه کار می کنه ... کسی تو شهرداری نیست که جلوی این تخلف آشکار را بگیره ... واقعا خر تو خره وگرنه یک مغازه یک بار مصرفی یا موتوری یا مبلی نمیومد ده متر جلوی مغازشو پل بزنه .. باید شهرداری این محل ها رو شناسایی کنه و تا موقعش رد نشده اقدام به درختکاری بکنه ... 

برخوار

برخوار


برخوار

برخوار

برخوار

برخوار

برخوار

برخوار